rsgpplz
Last Activity:
Aug 1, 2016 at 12:34 AM
Joined:
Jan 4, 2015
Messages:
39
Likes Received:
9
Trophy Points:
8

Following 1

Location:
New York
Occupation:
Goldfarming/Graphic Designer

Share This Page

rsgpplz

Member, from New York

Still banned from the Shoutbox, lol. Apr 26, 2016

rsgpplz was last seen:
Aug 1, 2016
    1. rsgpplz
      rsgpplz
      Still banned from the Shoutbox, lol.
      1. View previous comments...
      2. Derk
        Derk
        gz
        Apr 26, 2016
      3. Insomniac
        Insomniac
        haha
        Apr 26, 2016
      4. rsgpplz
        rsgpplz
        gz.
        Apr 26, 2016
    2. rsgpplz
      rsgpplz
      See, unlike you guys, the negative comments do not bother me in the least. Ill buy your supporter and fill my wallet again.
      1. Defeat3d
        Defeat3d
        :nickyoung:
        Apr 23, 2016
    3. rsgpplz
      rsgpplz
      Everyone is so jumpy. No one ever taught people to let things roll of their back. HAHA
      1. View previous comments...
      2. skrall
        skrall
        A lot of members here including me try to make a warm place of this community, where people come when they need help and give help in a friendly way so everyone here feels like he or she is welcome. The only thing that bothers me is your attitude towards others. No respect, no patience, no gratitude.
        Also, if you really want to make money, just get a job and buy rsgp, it's not hard.
        Apr 23, 2016
      3. Insomniac
        Insomniac
        What happened?
        Apr 23, 2016
      4. rsgpplz
        rsgpplz
        @skrall, I work homie as in I have a legit job. I am a graphic designer (freelance) and a photographer. I dont even play runescape anymore. I sell gold, and items only, and I have one of the most active stores on sythe. You're right though, I haven't been very respectful, or patient lately.
        Apr 23, 2016
    4. rsgpplz
      rsgpplz
      Homie div bot barely works without manual input, and he decides to push an update to supporters only. HAHAHAHAHA
      1. Derk
        Derk
        Fuck off leech
        Apr 22, 2016
        Party, Defeat3d, Qosmiof2 and 2 others like this.
      2. rsgpplz
        rsgpplz
        LMAO you sound stupid as fuck. Not only have i donated to this site, I normally have fund in my wallet. Thanks for being a retard, haha
        Apr 23, 2016
      3. Defeat3d
        Defeat3d
        HAHAHAHAHAHA
        Apr 23, 2016
        Party likes this.
    5. rsgpplz
      rsgpplz
      Im slow.. How do you put money in your Wallet, so you can use it on the bot ??
      1. View previous comments...
      2. Factionless
      3. EvilCabbage
        EvilCabbage
        click the wallet, click purchase, and place an order
        Apr 23, 2015
      4. rsgpplz
        rsgpplz
        Thanks, for some reason I had to switch browsers to see the link.
        Apr 24, 2015
    6. rsgpplz
      rsgpplz
      Back, and actually playing runescape again. Lets see if I can bot some drygores, and 99 herb on my main !
      1. View previous comments...
      2. Qosmiof2
        Qosmiof2
        Cmon factionless give him some joy :D
        Apr 20, 2015
      3. rsgpplz
        rsgpplz
        Im not actually botting on the character that im playing on... so yeah technically I am playing too. Thanks.
        Apr 20, 2015
      4. rsgpplz
        rsgpplz
        Just to clarify furtther. I have a maxed melee main which I will not be botting on at all. I have a skiller in which I will be botting gold from 100% of the time, and then transferring the gold to my main which I will use to increase stats. My main is the account on which I play runescape legitimately with. The skiller is the goldfarmer.
        Apr 20, 2015
    7. rsgpplz
      rsgpplz
      Letting my bots breathe. i fished over 20,000 sharks in a matter of days over 3 accounts with Shinji's fisher. Im beginning to love RM.
      1. Savior
        Savior
        thats a ton doe! :o
        Jan 8, 2015
      2. veshonk
      3. rsgpplz
        rsgpplz
        ^ rofl.
        Jan 8, 2015
    8. rsgpplz
      rsgpplz
      Few days later and I finally got this thing running. Now to get it running on 6 other machines, and a VPN.
      1. Qosmiof2 likes this.
    9. rsgpplz
      rsgpplz
      Only been here a day and im already most hated lmao. GF.
      1. skrall likes this.
      2. GOD
        GOD
        yup but we will get over it
        Jan 7, 2015
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Location:
    New York
    Occupation:
    Goldfarming/Graphic Designer