will suicide botting risk the ban of my semi-legitimate account?

Discussion in 'General' started by caithecool, Aug 17, 2016.

  1. caithecool

    caithecool gangbanger

    Joined:
    Aug 14, 2016
    Messages:
    21
    Likes Received:
    0
    I was thinking I could make a quick buck by opening like 5 accounts,suicide bot for a while and then transfer over all the swag to my main account before their inevitable ban. Will I be IP logged and get insta banned on my regular account if I bot on it? My regular account is by no means clean, in the sense that I have botted the shit out of it and intend to do so for a while. Though this account has no strikes or bans, and I have been botting fairly safe for its life, that being I have quests completed skills that I didn't bot etc etc.

    So, should I do it? And if I would be IP logged is there any way to avoid it other than VPN? Because I would rather not bother trifling with all that lol.
     
    #1 caithecool, Aug 17, 2016
    Last edited: Aug 17, 2016
  2. A J

    A J

    Joined:
    Jan 11, 2015
    Messages:
    29
    Likes Received:
    9
    If you've every botted on it yes it could but if never botted then no unless they did you for real world trading due to the other accounts.
     
  3. Derk

    Derk 12 year old normie

    Joined:
    Jan 8, 2015
    Messages:
    2,061
    Likes Received:
    754
    If you haven't botted on your main, you should be all safe. Remember that suiciding on other accounts, and then botting on your main might have a negative effect.

    This is from personal experience.
     
  4. caithecool

    caithecool gangbanger

    Joined:
    Aug 14, 2016
    Messages:
    21
    Likes Received:
    0
    as i said, i have botted on my main just never been banned for it. but as i feared it seemed that getting 5 accounts banned would also flag my main account, meaning i could not bot it or get banned ;-; ah well lol
     
  5. Insomniac

    Joined:
    Jan 27, 2015
    Messages:
    1,547
    Likes Received:
    519
    You gonna get IP flagged doe
     
  6. NobleFrenzy

    Joined:
    Jan 13, 2016
    Messages:
    345
    Likes Received:
    50
    your never gonna get doe or cool swag by suiciding ur bots and or main ur just gonna get banned
     
  7. Qosmiof2

    Qosmiof2 Bye bye

    Joined:
    Aug 5, 2014
    Messages:
    2,493
    Likes Received:
    701
    I never understood the point of suicide botting unless you are testing the script bot.
     
  8. Insomniac

    Joined:
    Jan 27, 2015
    Messages:
    1,547
    Likes Received:
    519
    "Bot hard or go home" - WYD
     
    weweweq2 and Qosmiof2 like this.
  9. Qosmiof2

    Qosmiof2 Bye bye

    Joined:
    Aug 5, 2014
    Messages:
    2,493
    Likes Received:
    701
    Lmao
     
  10. weweweq2

    Joined:
    May 27, 2016
    Messages:
    171
    Likes Received:
    38
    8-12 hrs no breaks = relatively safe on rs3. idk about 24/7
     
  11. caithecool

    caithecool gangbanger

    Joined:
    Aug 14, 2016
    Messages:
    21
    Likes Received:
    0
    seriously? 8 hours is SAFE? damn lol
     
  12. Qosmiof2

    Qosmiof2 Bye bye

    Joined:
    Aug 5, 2014
    Messages:
    2,493
    Likes Received:
    701
    Depends on skill.
     
  13. Gengsta

    Gengsta The Meme Outlet

    Joined:
    Apr 7, 2015
    Messages:
    726
    Likes Received:
    329
    I am using somewhat of a "schedule" for botting, 8-12 has been pretty much the sweet spot for me so far.
    ontopic: It seems like suicide botting does flag IP adresses, and since you're botting on your main as well, I see no reason why they wouldn't ban your main too if they were to flag your IP.
     
  14. caithecool

    caithecool gangbanger

    Joined:
    Aug 14, 2016
    Messages:
    21
    Likes Received:
    0
    how long do you think it would take me to get an account to the point where is has enough shit done to not count as new. what i mean by this is that it would no longer really be suiside botting as this account has some skills.
     

Share This Page

Loading...